Annons:
Etikettpresentation-av-dig
Läst 5987 ggr
lillalifa
11/10/12, 3:56 PM

Presentation av dig.

Hej här kan du skriva en presentation av dig själv, om du vill dela med dig av hur du är som person och vad du har för intressen.

Alla blir glada av en presentation och alla ska bli bemötna på ett respekterande sätt, alla har vi något roligt att dela med oss om.

Hoppas det blir många roliga presentationer av er som hundägare och era små hundar och kanske era andra härliga djur!

Mvh Admin! :)

Annons:
mopsen12
11/21/12, 2:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

HejSkrattande

Jag är en 15-årig tjej som går i nian och spenderar mycket tid med min 7.5 månaders gamla mops, SashaGlad

Sasha är väldigt osäker av sig men vi jobbar på det hela tiden och förhoppningsvis så kommer hon bli tryggare runt andra människor med tiden.

Annars är hon världens underbaraste lilla mopp som jag väntat på i runt nio år Flört

Vi kommer synas mycket är på forumet

lillalifa
11/21/12, 3:10 PM
#2

kommer vara underbart att få se er i forumet, välkommen :)

Beckibus
11/23/12, 11:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Hej!

Jag heter Rebecka och är 12 år gammal. Jag har 2 egna hundar, Skoja och Malta.

Skoja: Wow denna hund är riktigt svår att presentera! Hon har energi för 8 hundar, de sprutar energi och livsglädje ur henne! Hon har riktigt svårt att läsa för hon kan verkligen inte ha läst sin rasstandard, hon är för stor. Men de har också att göra med att hon har amerikanska linjer. Hon är också för dåligt pälsad, men de är något som kan komma med åldern.. Sedan har hon liiite ljusa ögon, men förhoppningsvis mörknar dom på sig! Glad Men ååh va älskad hon är! Hon är också fruktansvärt lättlärd, busig, söt, och underbar!

Malta:
Min 4åriga mops tik som jag främst tränar agility och utställning med. Agility ör något vi båda gör med stor glädje, och hon tycker de är skit roligt! Hon är super rolig och charmig och får mig nästa alltid att le. Hon är min själsförände, och följer mig varje steg jag än tar.

Lite om mig, jag har ett stort hundintresse som började när jag i princip föddes, jag är uppvuxen med hundar runt mig och har alltid älskar dom! Men de riktiga och seriösa hundintresset började när jag va 10 typ? Då kollade jag på annonser (vi hade hundar då) läste på skk osv, jag tyckte att de va skit skoj! Min dröm är något som SKA uppfyllas, jag SKA bli veterinär. Efter att min fd sheltie bröt benet ville jag hjälpa djur, och prata och förklara för barn vad som hänt. En annan dröm är att öppna ett eget rehabliteringscenter för skadade djur!

Mitt fina M!

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

Idaeriksson
5/5/13, 9:51 AM
#4

Hejsan! Jag tänkte att jag skulle presentera mig lite, jag heter Ida och tillsammans med min pojkvän lever vi med våran älskade mopskille Melker som blir 1 år i juni! Jag har sedan innan haft en amstaff och när vi skulle skaffa hund tillsammans ville jag ha en stor hund men killen ville ha en liten då han ansåg att förutsättningarna är bättre med en liten just att man kan ta med en liten så mycket som möjligt så den inte blir ensam mycket och just det kom vi först inte överens om för jag är inte alls mycket för pluttigt och det va i den vevan vi upptäckte vad underbar mopsen är! Stor hund i ett litet format! Och Melker kommer från lejonlufs kennel och han är pigg, glad, livlig och alldeles underbar kille som förgyller vårt liv varje dag ❤

Beckibus
5/7/13, 5:25 PM
#5

#4 Nej men hej Ida vad roligt att du hittat hit! Du får ju lägga in bild på Melker och visa hur fin han är. :D Vår fina lilla pojke! :) Är ju Rebecka från instagram och Melker kommer ju från oss!

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

mopsen12
9/21/13, 1:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Uppdaterar min och Sashas profil! 

Jag är numera 16 och Sasha 1.5 år gammal. 

Hon är betydligt modigare, vi går fortsättningskurs i agility och jobbar med hennes osäkerheter! 🙂

Hon älskar andra hundar, oavsett storlek och ras. Just nu har hon blivit förälskad i grannhunden - bishon frisén Sudden! 😍

Annars rullar det på bra med oss och vi ser fram emot att utöka flocken om tre år när jag tar studenten!

Annons:
mops-alice
9/23/13, 3:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

De här är maggan 11 månader, totalt hel busig och vill bara hitta på nya hyss hela tiden!

Hon letar nya kompisar hela tiden, gärna mopsar ( men självklart andra också ) Hör gärna av er om ni finns i Södra Stockholms området ! :)

( Och självklart kan hon vara totalt sten död ibland också )

Upp till toppen
Annons: