Annons:
Etikettblandat
Läst 1696 ggr
lillalifa
2012-12-28 23:22

Hur fira ni er julafton ? :)

som rubriken lyder hur fira ni julafton och juldagarna, :)

Annons:
MrsPugsley
2012-12-29 12:44
#1

I Karlstad med svärföräldrarna :) Vi ville inte ta med valpen Tudor till stora släktmiddagen på julafton pga att det skulle bli så rörigt plus någon var allergisk. Istället firade vi julafton dagen innan med närmaste familjen.

På julafton var vi hemma hos päronen och njöt av öppen eld och en stor chokladask :D Vovven fick en ny leksak att busa sönder plus han fick smaka på julskinkan (definitivt uppskattat)

Vad gjorde du? God fortsättning!

lillalifa
2012-12-29 14:31
#2

Vi firade hemma med föräldrarna och syskonen, Åt god julmiddag titta på Kalle och kan du vissla Johanna på kvällen, sen var det ju paket öppning och alla 6 hundarna fick vars ett paket med goda tuggisar, de fick ju också lite julskinka efter middagen såklart, nu i dagarna köpte vi hem lite nya pipisleksaker som mina tre huliganer älskar och busar med jätte mycket.

Var en väldigt lugn jul vi var bara 9 vi brukar vara runt 20-25 annars så en väldigt skön och avkopplande julafton faktiskt det behövdes det med :)

Beckibus
2012-12-29 14:49
#3

Vi var hos min syster i Mariefred med en mops, min brors. Vi hade en mysig jul hela släkten. Gjorde väl inte så mkt, hunden åt en torkad strupe och vi spelade på en iPad. Glad

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

Upp till toppen
Annons: