Annons:
Etiketttips-och-frågor
Läst 2753 ggr
MrsPugsley
1/21/13, 6:26 PM

Era bästa hundprodukter?

Intressant att höra om ni har några favoritprodukter som ni skulle rekommendera. Godis, leksaker, selar etc

Annons:
MrsPugsley
1/21/13, 6:31 PM
#1

Själv har jag två favoritprodukter:

Våran elektriska klofil för att den har förenklat så mkt med kloklippning.

Den andra är våran sele, ett VGW-bälte som är jättebra när man vill träna att gå fint i koppel och är dessutom bra för hunden då det är ergonomiskt utformat.

Tipsa gärna om bra träningsgodis :)

lillalifa
1/25/13, 12:34 PM
#2

Hm svår fråga att svara på jag har ju 1000 saker jag älskar.. Till mina långhåriga har jag köpt in nya hårvårdsprodukter och kammar och sånt. Sen köpte jag in en rakapparat som är fantastisk brukar raka ner dem när det känns rätt att göra det annars har jag dem helst långhåriga. Mopsen, skulle vara hans nya drag sele, köpte den av en bekant som har djuraffär. Helt fantastiskt,sitter precis rätt och den är helt underbar att använda i bilen också.. Jag har också funderat på den klofilen, men inte kommit så långt. Nu har vi ju haft tur att han vill klippa klorna nu efter många om och men.. Mina tandborstar är också super, köpte barntandborstar och då kommer man åt helt, iaf dem man kan stoppa tummen i suverän bra! :)

Elin-Li
2/4/13, 9:55 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Min favorit produkt måste nog vara espree att göra rent nosvecket med. Den funkar superbra och luktar jättegott!

// Elin-li, 

MrsPugsley
2/4/13, 11:49 AM
#4

#2 Barntandborstar var ju en bra idé, men vad menar du med att man kan stoppa tummen i dem? Är tandborsten ihålig? Det är ju smart isf :) Jag har även sett tandborstar som har "borst" på båda sidorna (antagligen för att det ska gå lite snabbare)

#3 Åh vilket bra tips, jag visste inte ens att det fanns några produkter för nosvecket :)

lillalifa
2/5/13, 2:11 PM
#5

#4
JA du vet små runda tandborstar, eller ja skaftet är runt så barnen kan få in sina fingrar medans vi vuxna bara får in tummen haha ;)

Jag undrar om man tar så ordentligt med just dubbelsidiga, hmm… Ahja det kanske beror på person till person men ja sitter länge med mina tre, de älskar när man borstar så vi gör de mega ordentligt för att et just är skoj för oss alla fyra haha :)

Upp till toppen
Annons: