Annons:
Etikettutställning-och-tävling
Läst 1978 ggr
Jamie+Engla
2013-03-03 20:55

Utställning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill gärna utvecklas som handler och jag vill inte gå på juniorhandling. (Har provat och det blev bara rörigt) Så jag undrar om någon behöver hjälp med att träna sin hund inför utställning? Jag har flera års erfarenhet av utställning och har ställt flera olika raser från Dvärgpincer till stora Akitas. Och just nu står allt stilla med övriga raser. Om mig själv: Snart 15 årig tjej som har ställt ut sedan jag var 6 år och börja med mops, mamma har kennel av stora american akita som just nu vilar. Sedan har jag två podengo, en multi champion som jag haft och ställt ut sedan hon var valp, och är idag en av Sveriges vinstrikaste podengo.. + hennes valp som på sin fjärde uts blev svensk juniorvinnare-12.. Så min erfarenhet av uts är det inga problem på men det är erfarenheter av olika raser på utställning har jag inte såå bra koll på. Det finns så mycket att tänka på för vissa raser i uts.ringen som jag gärna vill lära mig! Bor i SJÖBO i Skåne och har lätt för att komma in till oxie/Malmö då min mormor och morfar bor där.. Så om du behöver lite hjälp med att träna så erbjuder jag gärna min hjälp! Självklart läser jag på lite om just den resen innan :) Finns även tillgänglig för att vara handler på utställningar! Nästa jag ska på är malmömässan! OBS: Jag vill inte ha betalt! Jag vill lära :) Bild: handler till en korthårscollie, tog hennes första Cert. Öppenklass -09

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Annons:
Jamie+Engla
2013-03-03 20:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Två dagar i dk med min egna podengo, fyra titlar erövrade :)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Jamie+Engla
2013-03-03 20:58
#2

Större utställningar som planeras att vara på 24 mars malmö int 4-5 maj Roskilde (S kval crufts) (DK) 18 maj Hässleholm Nat 19maj -||- Ska dit o titta och ev vara handler 1 Juni Norrköping Nat 2 juni ev handler 12-13 juli Tvååker Int 11 Aug Ronneby Int 17-18 Aug Bornholm Int (DK) 24-25 Aug Visby Int 7-8 Sept Öland Nat 14-15 Sept Sofiero/Helsingborg Int 22 Sept Ballerup Int (Kbhv-13) (DK) 2-3 Nov Växjö Int 7-8 Dec Stockholm HUNDmässa Int Mitt "Stora" utställningsår 2013

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Beckibus
2013-03-19 19:27
#3

Synd att du bor i Skåne :(

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

Jamie+Engla
2013-03-19 22:19
#4

#3 kommer till Stockholm i dec! ;)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Beckibus
2013-03-20 12:37
#5

#4

Då har jag ju hunnit ställa hela året. 😉

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

Gibzon
2013-03-28 19:49
#6

Åå jätte synd att du inte bor i Stockholm. Här finns två mopsar som vill ställas men en matte som inte kan nåt om utställning!

Annons:
Jamie+Engla
2013-03-28 20:00
#7

#6 Ja synd! Tar någon tripp till stockholm, eller utanför.. Älta är det jag besöker ;)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Gibzon
2013-03-28 20:12
#8

Om du ska till stockholm är det bara att höra av dig för här finns två som är villiga att både ringträna och ställas :D och matte blir glad om hon får dem bedömda :)

Upp till toppen
Annons: